Planujesz zamówić koszulki z logo firmowym, ale nie do końca wiesz, gdzie dokładnie powinien znajdować się taki znak firmowy? Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak kłopotliwe może być dokonywanie wyborów w tego typu kwestiach, dlatego w dalszej części przygotowanego przez nas artykułu podpowiemy Ci, jakie miejsce na koszulce jest najlepsze na umieszczenie na nim logo.
Czy istnieją jakiekolwiek zasady umiejscawiania logo na koszulce?
Jeśli zastanawiasz się nad tym, czy istnieją konkretne wytyczne dotyczące umieszczania logo na koszulkach, to musisz wiedzieć, że nie ustalono dotychczas sztywnych zasad umiejscawiania logo na odzieży. Nie oznacza to jednak, że nie mamy dla Ciebie żadnych wskazówek, dzięki którym łatwiej by Ci było zdecydować, czy umieścić znak firmowy na prawej, czy na lewej stronie koszulki z logo, na kołnierzyku czy na rękawie bądź jeszcze w innej części odzieży.
Jeśli masz na myśli koszulkę, która stanowić będzie materiał reklamowy, to możesz posłużyć się zbiorem wytycznych dotyczących umieszczania logo na wszystkich artykułach tego typu, a więc również w katalogu, na ulotce czy w reklamie prasowej. Pierwsza z zasad głosi, że kiedy obok logo ma się znaleźć bardziej minimalistyczna grafika lub tekst, to lepiej jest umiejscowić je po lewej stronie, drugi element natomiast – po prawej. Jeśli jednak grafika będzie mało wyrazista bądź zamiast jej na koszulce będzie miało pojawić się zdjęcie, to jeden z tych dwóch elementów najkorzystniej umieścić po lewej stronie, a logo po prawej.
No dobrze, ale z czego tak właściwie wynikają te wytyczne? Jest to spowodowane specyfiką lewej i prawej półkuli mózgu – każda z nich odpowiada za przetwarzanie nieco innych informacji. Prosty symbol, taki jak właśnie logo umiejscowione obok np. zdjęcia jest lepiej odczytywany przez prawą półkulę mózgu. Jeśli zostanie przetworzony wyłącznie przez lewą półkulę, to zostanie gorzej oceniony przez odbiorcę.
O czym jeszcze warto pamiętać, zamawiając koszulki z logo firmowym?
Zamawiając koszulki z logo w firmie takiej jak producent odzieży z logo robimykoszulki.pl, pamiętaj również o tym, by miały one jak najwyższą jakość. Zwróć więc uwagę na materiał, z którego są szyte. Ważne są również różnego rodzaju uszlachetniania, a także metoda znakowania odzieży. Na przykład w przypadku koszulek polo świetnie sprawdza się haft komputerowy, z kolei podczas produkcji T-shirtów z logo najczęściej wybierany jest sitodruk, ewentualnie nadruk termotransferowy.
Leave a Reply