Początek 2019 roku zapisze się jako znaczący okres w branży mobile – marka OPPO, jeden z największych światowych producentów smartfonów, już 31 stycznia wkracza oficjalnie na polski rynek, dołączając tym samym do Turcji i Wielkiej Brytanii, gdzie premiera marki odbędzie się również w tym miesiącu.
#NoweOPPOwieści – pierwszy rozdział wielkiej historii
Wprowadzając swoje portfolio urządzeń na poszczególne rynki, OPPO otwiera zupełnie nowy rozdział na kartach historii branży mobile. To dynamicznie rozwijająca się marka, która szybko zdobyła popularność w Chinach, zajmując tam w 2017 roku 2 miejsce pod względem sprzedaży, a globalnie osiągając również silną, 4. pozycję*. Rok później marka zawitała na Starym Kontynencie, wchodząc na rynki Francji, Włoch, Hiszpanii i Holandii, i przedstawiając flagowy model OPPO Find X w Luwrze.
6 centrów badawczo-rozwojowych, 10 fabryk i ponad 400 000 sklepów na całym świecie – OPPO to marka obecna dziś na ponad 35 rynkach. Najbliższy miesiąc zapowiada jednak spore zmiany w tych liczbach. Wejście producenta na kolejne europejskie rynki oraz nowe umowy z partnerami takimi jak NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. oraz głównym dystrybutorem AB. S.A., zapewnią Polakom szeroki dostęp do wyjątkowej technologii zamkniętych w pięknie zaprojektowanych urządzeniach mobilnych OPPO.
Twórca przełomowych innowacji w smartfonach
OPPO to marka, która zaczęła swoją historię od produkcji odtwarzaczy MP3 i MP4. Z biegiem lat, badając potrzeby konsumentów, zaczęła jednak skupiać się na smartfonach. Nieustanne poszukiwanie nowych udogodnień, zaowocowało takimi rozwiązaniami jak opcja upiększania zdjęć, 5- i 16-megapikselowe aparaty przednie czy technologia 5-krotnego bezstratnego zoomu, które OPPO jako pierwszy na świecie producent wprowadził do smartfonów. W 2012 roku wprowadzono smartfon Find 5, który zdobył nagrodę iF Design Award za wyjątkowy “Dark Screen”. W 2014 r. firma stworzyła smartfon z pierwszą na świecie automatyczną kamerą obrotową – OPPO N3. W ostatnich latach OPPO wprowadziło na rynek linię produktów OPPO R wyposażonych w najnowocześniejszą technologię, wspaniałe możliwości fotograficzne i wykwintny design. Zarówno R9, jak i R11 stały się najlepiej sprzedającymi się na świecie smartfonami z Androidem w 2016 i 2017 roku.
Jedno z ostatnich dzieł producenta, OPPO Find X, to model z imponującym wyświetlaczem o rekordowym współczynniku wypełnienia frontu urządzenia – aż 93,8%. Taki wynik udało się osiągnąć dzięki ukryciu aparatów i innych sensorów w przesuwnym mechanizmie. Innowacyjna konstrukcja to zupełnie nowe podejście do tworzenia elektroniki użytkowej, które zachwyciło ekspertów z branży, co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia takie jak „Najlepszy smartfon 2018 roku” według CNET czy „Najlepszy gadżet 2018 roku” według Engadget.
OPPOwieść o innowacji i pięknie
Tworzenie innowacji i wprowadzanie na rynek przełomowych rozwiązań, które wyznaczają standardy w segmencie smartfonów i zaspokajają potrzeby użytkowników, stało się nieodłącznym elementem DNA marki OPPO. Całkowita liczba różnych patentów na całym świece, które zastrzegł chiński producent, przekroczyła 32 000. Jednak technologia to nie wszystko. Misją OPPO jest przedstawianie jej piękna otwartym i aktywnym konsumentom na całym świecie. Dlatego firma projektuje smartfony w duchu unikalnego wzornictwa, które zachwyca, wyróżnia i inspiruje.
Smartfony OPPO utożsamia się z młodzieńczym podejściem do świata – potrzebą ekspresji i doświadczania piękna. Dlatego przez lata firma podejmowała współpracę z partnerami ze świata sportu, mody, kinematografii czy gamingu.
Więcej informacji o wejściu marki OPPO do Polski, punktach sprzedaży, portfolio urządzeń dostępnych na naszym rynku oraz ich cenach, zostanie podanych w dniu premiery – 31 stycznia 2019 roku.
*Zgodnie z danymi IDC z 2017 roku.
Leave a Reply