Redcomm tworzy dział obsługi centrów handlowych

W kwietniu Redcomm rozpoczął obsługę Centrów Handlowych Auchan znajdujących się w Piasecznie, Płocku i Warszawie. W ramach Agencji wydzielono specjalny zespół dedykowany wyłącznie do obsługi centrów handlowych.

Mamy na koncie współpracę z kilkunastoma centrami handlowymi w całej Polsce. W tej chwili to już znacząca część w działalności naszej firmy. Chcąc zaoferować jeszcze wyższy standard usług naszym klientom, zdecydowaliśmy się na wewnętrzną reorganizację i powołanie grupy pracującej tylko i wyłącznie nad projektami związanymi z obsługą wielko powierzchniowych obiektów handlowych – mówi Witold Bacia, Dyrektor Strategiczny w Redcomm. – Taka wewnętrzna specjalizacja pozwoli jeszcze skuteczniej realizować powierzone nam zadania, a wynikające z tego zadowolenie klientów przełoży się, mamy nadzieję, na pozyskanie kolejnych zleceń z tego segmentu rynku.

Dział składa się z sześciu osób: Art. Director – Mateusz Obarek, Graphic Designer – Maciej Pokoński, Graphic Designer – Radosław Pazdrijowski, Senior Project Manager – Przemysław Barański Senior Media Planner/Buyer – Jakub Wichrowski. Pracami zespołu kieruje Witold Bacia.

Oferta, którą Redcomm kieruje do zarządzających centrami handlowymi to obsługa marketingowa full service:

  • Przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji
  • Opracowanie planu marketingowego wpisanego w specyfikę kalendarza handlowego
  • Przygotowanie kreacji dla każdego kanału komunikacji
  • Planowanie i zakup mediów
  • Przygotowanie konceptów na wydarzenia specjalne (eventy) i animacje
  • Realizacja imprez na terenie galerii
  • Przygotowanie i dystrybucja gazetek i magazynów reklamowych
  • Prowadzenie loterii i konkursów promocyjnych
  • Produkcja i dystrybucja materiałów reklamowych
  • Koordynacja badań konsumenckich
  • Komunikacja wewnętrzną i współpraca z najemcami
  • Stworzenie i obsługa witryny internetowej