W kwietniu Redcomm rozpoczął obsługę Centrów Handlowych Auchan znajdujących się w Piasecznie, Płocku i Warszawie. W ramach Agencji wydzielono specjalny zespół dedykowany wyłącznie do obsługi centrów handlowych.
Mamy na koncie współpracę z kilkunastoma centrami handlowymi w całej Polsce. W tej chwili to już znacząca część w działalności naszej firmy. Chcąc zaoferować jeszcze wyższy standard usług naszym klientom, zdecydowaliśmy się na wewnętrzną reorganizację i powołanie grupy pracującej tylko i wyłącznie nad projektami związanymi z obsługą wielko powierzchniowych obiektów handlowych – mówi Witold Bacia, Dyrektor Strategiczny w Redcomm. – Taka wewnętrzna specjalizacja pozwoli jeszcze skuteczniej realizować powierzone nam zadania, a wynikające z tego zadowolenie klientów przełoży się, mamy nadzieję, na pozyskanie kolejnych zleceń z tego segmentu rynku.
Dział składa się z sześciu osób: Art. Director – Mateusz Obarek, Graphic Designer – Maciej Pokoński, Graphic Designer – Radosław Pazdrijowski, Senior Project Manager – Przemysław Barański Senior Media Planner/Buyer – Jakub Wichrowski. Pracami zespołu kieruje Witold Bacia.
Oferta, którą Redcomm kieruje do zarządzających centrami handlowymi to obsługa marketingowa full service:
- Przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji
- Opracowanie planu marketingowego wpisanego w specyfikę kalendarza handlowego
- Przygotowanie kreacji dla każdego kanału komunikacji
- Planowanie i zakup mediów
- Przygotowanie konceptów na wydarzenia specjalne (eventy) i animacje
- Realizacja imprez na terenie galerii
- Przygotowanie i dystrybucja gazetek i magazynów reklamowych
- Prowadzenie loterii i konkursów promocyjnych
- Produkcja i dystrybucja materiałów reklamowych
- Koordynacja badań konsumenckich
- Komunikacja wewnętrzną i współpraca z najemcami
- Stworzenie i obsługa witryny internetowej
Leave a Reply